Hallo zusammen,
wir hatten eine alte enfold Version, die nicht mehr php 8 fähig war. Heute haben wir schon die neuste Version gekauft.
Leider kommt, wenn wir eine Unterseite aufrufen wollen, dass die Seite nicht gefunden wird und wenn wir die Bearbeitung speichern wollen, kommt folgende Meldung:
Veröffentlichung fehlgeschlagen. Die Antwort ist keine gültige JSON-Antwort.
Können Sie uns hier weiterhelfen?
Beste Grüße
Anja
Hi Anja,
Please send us a temporary WordPress admin login and login URL so that we can have a closer look. You can post the details in the Private Content section of your reply.
Best regards,
Rikard
Hi,
Thanks for that. On which page can we see the problem you are having?
Best regards,
Rikard
Hi,
Thanks for that, I see the same thing on my end. What happens if you update all plugins, or activate the Classic Editor in the main page of the theme options?
Best regards,
Rikard
Hi Rikard,
I updated all Plugins and changed it to the classic editor.
Now I can save it but the page isn’t available.
Best regards
Anja
Hi,
The same thing happens when the Block Editor is active, so I don’t think it’s due to that. There are a lot of 404 error when editing the page, could you try reaching out to your hosting provider and clarify why the server is returning those error codes?
Best regards,
Rikard
Hi Rikard,
ok – now it is working again.
Only the pages with portfolio item. Do you have here an idea?
Best regards
Anja
Hi,
Please try to reset your permalink settings on the page in private.
Best regards,
Rikard
Hi Rikard,
thank you very much for you support – now it works!
Best regards
Anja