Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
Hi,
I tested all your content on my own installation and on my own installation Masonry Gallery is working as expected. So something must cause it especially on your end. Are you sure you downloaded a fresh copy from your themeforest account after deleting all theme files completely via FTP?
Can you provide us FTP access please?
Also please ask your host if they are using any kind of caching and tell them to completely deactivate it.
Best regards,
AndyHi,
I hope the devs from AMP can help you guys. Also remember to feel free to make a feature request for Kriesi here: https://kriesi.at/support/enfold-feature-requests/
Best regards,
AndyApril 10, 2017 at 1:09 pm in reply to: Falsche Update-Anzeige der Plugins und reduzierte Ladegeschwindi seit ENFOLD-4.. #775436Hi,
habe mir deine Seite noch mal angeschaut und sie lädt schnell für mich. Kann auch den Konsolen-Fehler, den du oben beschrieben hast nicht mehr sehen. Konntest du also bereits eine Lösung finden? wenn nicht, dann schick uns bitte Admin Zugang zu.
Gruß,
AndyHi,
I tried to activate Enfold Child theme inside your backend, but it doesn’t work, as it says it’s broken. Can you provide us FTP access please?
Best regards,
AndyHi,
leider weiß ich nicht was du meinst un es wäre daher gut, wenn du uns eine Skizze von dem wie aussehen soll, schicken würdest. Du kannst dafür Dropbox oder imgur.com nutzen.
Beachte, dass wenn du die Bildgrößen in WordPress ändern willst, du dieses Plugin dafür nutzen kannst: https://wordpress.org/plugins/simple-image-sizes/
Gruß,
AndyHi,
Glad we could help!
Please take a moment to review our theme and show your support https://themeforest.net/downloads
To know more about enfold features please check – http://kriesi.at/documentation/enfold/
Thank you for using Enfold :)Best regards,
AndyHi,
deactivate your child theme and activate default Enfold theme instead, cause I think some customizations of your child theme are causing the issue and in this case you need to find out which one exactly is causing the issue.
Best regards,
AndyApril 10, 2017 at 12:44 pm in reply to: ungewohnte Darstellung im Backend und Fehlermeldung beim Backup #775416Hey Andreas,
Eventuell sind einige Theme Dateien korrupt und in diesem Fall müsstest du alle Theme Dateien via FTP komplett löschen und wenn das getan ist dir anschließend eine frische Enfold Kopie von deinem Themeforest Account besorgen und installieren: http://kriesi.at/documentation/enfold/install-enfold-over-ftp/
Wichtig ist, dass du vorher alle Theme Dateien komplett löschst.
Gruß,
AndyHi,
unfortunately no, but I would just search for “Enfold” on codeable.
Best regards,
AndyHey pedrodue,
Would you mind providing a precise link to your site, showing the elements in question? We need to be able to inspect them in order to help :)
Best regards,
AndyHey dkndkn,
Bild scheint für mich gut dargestellt zu werden: http://i.imgur.com/9n5jXTm.png
Konntest du das Problem bereits beheben? wenn nicht, dann bitte einmal Browser Cache leeren und einige Male ein hard refresh machen.Gruß,
AndyHey Bewohnerfrei,
schick uns einen präzisen Link mit den entsprechenden Elementen, dann schauen wir uns das an und basteln dir einen Code.
Gruß,
AndyHi,
wir benötigen einen Link, um die Elemente zu sehen und inspizieren zu können von denen du sprichst, sonst können wir leider kaum bis nichts machen. Gerne kannst du uns Admin Zugang einrichten (Login Daten hier im Private Content Feld posten).
Screenshots kannst du auf via vielen Plattformen hochladen, zum Beispiel Dropbox oder imgur.com.
Best regards,
AndyHi,
kannst du uns einen Website schicken wo wir diese Elemente mal sehen können? aber so wie es für mich klingt wäre dies nicht sehr einfach hinzubekommen mit Enfold und wahrscheinlich müsstest du dafür externe Plugins heraussuchen.
Gruß,
AndyHi,
I’ve reported this issue to Kriesi, thanks for making us aware about it. Hopefully he can find a fix for it soon. Thanks for being patient.
Best regards,
AndyHi,
I still can’t see any search icon on mobile, when checking your website. For me it’s not hidden behind your mobil menu or anything, it’s just simply not there. It seems to me that you’ve deactivated it for mobile, as I can see that you’ve given it the class name “noMobile”. We would like to check this, so please provide us admin access here inside Private Content field.
Best regards,
AndyHi,
is it working with a default WP theme?
Check with Mailchimp support about it, too.
Why do you use this code? cause instead you could simply use “Mailchimp Signup” element from ALB.Best regards,
AndyHi,
bei mir funktioniert es: http://i.imgur.com/jWZNjg3.png
Ich denke immer noch, dass ein Cache Problem vorliegt. Konntest du schon deinen Host bitten jegliches Caching auf deinem Server zu deaktivieren? Teste es bitte auch auf einem anderen Computer.
Gruß,
AndyHi,
Glad we could help!
Please take a moment to review our theme and show your support https://themeforest.net/downloads
To know more about enfold features please check – http://kriesi.at/documentation/enfold/
Thank you for using Enfold :)Best regards,
AndyHi,
ich halte es für dich offen.
Gruß,
AndyHi,
you need to reinstall via FTP. You won’t lose your settings as long as you keep your database on your server. Make a backup of your database, before you continue.
Best regards,
AndyApril 7, 2017 at 8:21 pm in reply to: WPML Language Selector Text Instead of Flag on top bar #774172Hi,
Glad we could help!
Please take a moment to review our theme and show your support https://themeforest.net/downloads
To know more about enfold features please check – http://kriesi.at/documentation/enfold/
Thank you for using Enfold :)Best regards,
AndyHi,
besides the normal speed settings your can create in WP using cache and minify plugin and/or CDN service, Enfold does not have any special speed functions available.
Best regards,
AndyHi,
There might be some corrupted files, so please delete all theme files completely via FTP, before installing a fresh copy from your themeforest account. Here is a short tutorial on how to install the theme via FTP, in case you are not sure how that works:
Best regards,
AndyHi,
we need admin access, otherwise we can’t do anything. Did you already asked WPEngine to completely deactivate any caching on your server?
Best regards,
AndyHi,
I switched to a default WP theme and the same issue is happening there: http://imgur.com/a/DTTtE
Look inside your Media Libraries and you’ll see that no images gets previewed. That’s the problem. Maybe your WP installation is corrupt, so go ahead and reinstall it.
Best regards,
AndyHi,
yes, best to use LayerSlider which is built in into Enfold by default. Otherwise you’d need to contact plugin’s author about the issue.
Best regards,
AndyHey Zitronenen,
du verwendest ein Grid Row Element, welches ein Fullwidth Element ist, das heißt es erstreckt sich immer über die gesamte Breite. Verwende stattdessen ein Layout Element zum Beispiel.
Gruß,
AndyApril 7, 2017 at 2:31 pm in reply to: Heading von Portfolio-Einträgen zu lange und wird abgeschnitten #773993Hey dulei07,
du könntest die Schriftgröße verkleinern, mittels diesem Code im Quick CSS Feld:
.portfolio-preview-title { font-size: 15px; }
Gruß,
AndyHey migduvednok,
Keep all your plugins deactivated and reinstall WordPress.
Best regards,
Andy -
AuthorPosts