Hallo,
seit letzter Woche – für mich über Nacht – lassen sich bei einem Website Neuaufbau die Portfolioseiten nicht mehr speichern. Die Hauptseiten gehen, aber die Portfolioseiten nicht. Nach Rücksprache mit dem Hoster, haben wir die PHP Version upgedated. Das hat aber leider nicht zum Erfolg geführt. Es wurden in der Zwischenzeit keine Neune Plugins installiert. Ist das ein bekanntes Problem?
Danke für eine schnelle Hilfe
Regina
Hey Damenwahl,
That is not a known problem. Please check the login details as they are not working, also let us know the steps we should take to reproduce the problem that you are seeing on your end.
Best regards,
Rikard
Hey Rikard,
You can simply go to an existing portfolio page. The Update button is no longer available.
Thanks and best regards
Regina
Hi,
Thanks for that. What happens if you temporarily deactivate all plugins?
Best regards,
Rikard
Hi,
I deactivated all plugins.
It seemed to be the Classic Editor Plugin which didn’t work out any more.
For the Moment my Problem is solved.
Thanks and Greetings
Regina
Hi,
Thanks for the update, we’ll close this thread for now then. Please open a new thread if you should have any further questions or problems.
Best regards,
Rikard
