Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Posts
  • #1489883

    Hallo,

    seit letzter Woche – für mich über Nacht – lassen sich bei einem Website Neuaufbau die Portfolioseiten nicht mehr speichern. Die Hauptseiten gehen, aber die Portfolioseiten nicht. Nach Rücksprache mit dem Hoster, haben wir die PHP Version upgedated. Das hat aber leider nicht zum Erfolg geführt. Es wurden in der Zwischenzeit keine Neune Plugins installiert. Ist das ein bekanntes Problem?

    Danke für eine schnelle Hilfe

    Regina

    #1489888

    Hey Damenwahl,

    That is not a known problem. Please check the login details as they are not working, also let us know the steps we should take to reproduce the problem that you are seeing on your end.

    Best regards,
    Rikard

    #1489890

    Hey Rikard,

    You can simply go to an existing portfolio page. The Update button is no longer available.

    Thanks and best regards

    Regina

    #1489898

    Hi,

    Thanks for that. What happens if you temporarily deactivate all plugins?

    Best regards,
    Rikard

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.