Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Posts
  • #1035302

    Guten Tag
    Beim Kaufvorgang ist der Hacken bei “Lieferung an eine andere Adresse senden” standardmäßig immer aktiviert. Wie kann ich diesen entfernen?

    Gruss Manuel

    #1036466

    Hey Manko267,

    Thank you for using Enfold.

    In the Admin-> Woocommerce-> Settings-> Shipping-> Shipping Options, find the Shipping Destination, and make sure that “Force shipping to the customer billing address” checkbox is checked.

    Best regards,
    Ismael

    #1038179

    Hallo Ismael
    Besten Dank für deine Nachricht, dass hat funktioniert.

    Liebe Grüsse
    Manuel

    #1039508

    Hallo Manuel,

    Great, glad you got it working. Please let us know if you should need any further help on the topic or if we can close it.

    LG,
    Rikard

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.