Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Posts
  • #1264012

    Hallo Team Support,

    nachdem dem Anlegen oder Kopieren von Seiten oder Portfolioeinträgen, bearbeite ich diese im Backend und speichere diese. Nach nochmaligem Bearbeiten (Spalten, Texte, Bilder, sonstige Inhaltselemente) werden Kolumen und Inhalte nach dem Speichern einfach gelöscht. Ein produktives Arbeiten ist so nicht möglich. Wir haben dahingehend auch ein Video aufgenommen, in dem wir den Fehler reproduzieren. Gerne stelle ich Ihnen das zur Verfügung und richte auch einen Systemzugang ein.

    MfG Team Fitalis

    #1264218

    Hey Felix,

    Please send us a temporary WordPress admin login and login URL so that we can have a closer look. You can post the details in the Private Content section of your reply. Also let us know where and how we can reproduce the problem.

    Best regards,
    Rikard

    #1264273

    Hello,

    look at the private content.If you need any more data, please let me know.

    Error Description:
    To reproduce the error, copy and edit a portfolio entry. Simply exchange pictures, change texts, insert lines, columns or new content elements. The first time, sometimes the second time, everything works fine, but after editing and saving several times, the content is deleted and all the work was in vain.

    Thx Fx Aktivita-Heuchelheim

    #1264460

    Hi,

    Thanks for that. I copied your first Portfolio Item and I see the problem in the first element:

    Die Aktivita Heuchelheim App<strong>:<strong>

    You need to close all the markup you add in the content, otherwise it can break the layout builder:

    <strong>Bold text closed properly</strong>

    Best regards,
    Rikard

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.