-
AuthorPosts
-
February 19, 2017 at 2:09 am #748931
Hello,
I have the problem that on my computer in the company the Enfold Theme is not displayed correctly in the dashboard. Neither the overview with the settings nor the extended layout editor in the page processing.I have tried it with another side of my colleague, which also uses Enfold and everything is displayed correctly. The website itself also displayes not correctly. On my PC at home and also on mobile devices everything works perfectly.
I have the error with Google Chrome, the IE and also with Firefox. But it’s only on my homepage. Cache has already been deleted.
Here the pictures, what it looks like:
https://www.dropbox.com/s/6dwu8ntpbe1lsvt/Enfold%20Fehler.JPG?dl=0
https://www.dropbox.com/s/zuw2jvjexu2sr3j/Enfold%20Fehler2.JPG?dl=0Does anyone have a solution
Thx in advance.
————————————————————————————————————————————————————————————–Hallo,
ich habe das Problem, dass auf meinem Rechner in der Firma das Enfold Theme im Dashboard nicht richtig dargestellt wird. Weder die Übersicht mit den Einstellungen, noch der erweiterte Layout-Editor in der Seitenbearbeitung.Ich habe mal testhalber mal die Seite eines Kumpel aufgerufen, der ebenfalls Enfold nutzt und da wird alles richtig angezeigt. Komischerweise wird auch die eigentliche Webseite nicht richtig angezeigt. Auf meinem PC zuhause und auch auf mobilen Endgeräten funktioniert alles tadellos.
Ich habe den Fehler bei Google Chrome, dem IE und auch bei Firefox. Aber eben nur bei meiner einen Seite. Cache wurde natürlich schon gelöscht.
Hier die Bilder, wie es aussieht:
https://www.dropbox.com/s/6dwu8ntpbe1lsvt/Enfold%20Fehler.JPG?dl=0
https://www.dropbox.com/s/zuw2jvjexu2sr3j/Enfold%20Fehler2.JPG?dl=0Weiss hier jemand Rat, woran das liegen könnte?
Vielen Dank schon mal vorab.
February 19, 2017 at 5:43 am #748956Now also in english language ;-)
February 20, 2017 at 7:39 am #749164Hi,
Please try following the suggestions listed here: http://kriesi.at/documentation/enfold/my-enfold-layout-builder-is-not-loading-properly/
If none of them work then please send us a temporary admin login and login URL so that we can have a closer look. You can post the details in the Private Content section of your reply.
Best regards,
Rikard -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.