Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Posts
  • #887959
    canton Alexandre
    Guest

    bonjour,

    je me permet de vous envoyer ce message car je n’arrive toujours pas à me connecter sur le support Enfold, j’ai bien fait l’enregistrement en rentrant mon code produit, mais je ne suis pas reconnu sur le support à la connexion!
    S’il vous plait comment puis-je faire?
    Pouvez-vous m’enregistrer manuellement s’il vous plaît?
    Si besoin, je vous redonne mon code produit!

    Best Regard

    Alexandre

    #888014

    Bonjour,

    Thanks for contacting us! :)

    Could you please post your purchase code in private content field so we can reset your forum account?

    Regards,
    Yigit

    #888057
    canton Alexandre
    Guest

    Bonsoir Yigit, merci pour votre réponse très rapide, ci-joint mon code dans le Private Content,
    Si après vous pouvez m’aider en me communicant mon USERNAME (est-ce le même que celui de ThemeForest?) et mon PASSWORD,

    Merci encore Yigit

    Best Regards

    Alexandre

    #888090

    Bonjour,

    Merci! Please see private content field below.

    Cheers!
    Yigit

    #888130

    A BIg big big thanks Yigit!!!!
    c’est super je me suis connecté!!!!
    Cheers!!!

    best regards

    Alexandre

    • This reply was modified 6 years, 11 months ago by Alexandre1048.
    #888162

    Hey!

    You are welcome!

    For your information, you can take a look at Enfold documentation here – http://kriesi.at/documentation/enfold/
    And if there are features that you wish Enfold had, you can request them and vote the requested ones here – https://kriesi.at/support/enfold-feature-requests/
    For any other questions or issues, feel free to start new threads under Enfold sub forum and we will gladly try to help you :)

    Best regards,
    Yigit

    P.S.: Please consider reviewing Enfold on ThemeForest if you have not already – https://themeforest.net/downloads :)

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • The topic ‘connexion support’ is closed to new replies.