Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
Hello Rikard,
I did that, but nothing has changed.
Best regards,
MartinVery much
Hello Rikard,
with me and the customer, it does not work, it is unchanged. Even without activating the plug-ins. I have also tried with different browsers on the Mac and PC. Where can this problem come from? Was it with you immediately after the deactivate? By the way, I had already tried that.
Best regards,
MartinHello Rikard,
No, the problem is still there. I just thanked for the description. As before, the page can not be edited.
Best regards,
MartinHello Rikard,
just happened, I have everything set. Thank you for this good explanation.
Best regards,
MartinIt works, I have test it now
Hello Nikko,
Unfortunately, I do not know how to do that. That’s why I’ve created you as a normal user. Is that okay?
Best regards,
MartinIts okay, thank you
No, thank you!
Hello Victoria,
I have realized that it is not the Enfold. As soon as I turn the language from “normal” to “german”, some translations do not come in. When I go back to normal, everything is okay, but the customer is addressed with “you”, which is not possible in Germany. I’ll probably have to do something else.
Aaaaahhhh, thank you!!!
Hey Yigit,
I can not adjust this unfortunately. Do I have to define something different here? I have no description that I can type.
Ah okay, I found it!
Aaaaaaaahhhhhhhh, thanks!
Perfekt, thank you!
A good tip, thank you!
One more question, can the size of this text be set? She is too small for her customer.The question is quite simple: can you move the position of the “Header Phone Number / Extra Info” from top to down? In the Enfold menu> Header I can only select whether the text is right or left.
The site is not yet online or blocked, so it does not work.
Nein das bringt denke ich nichts, da man bei diesen auch keine Voransicht im Backend hat. Du musst dir vorstellen, ich habe anstatt der Galerien Bilder verwendet. So sehe ich im Backend genau, welches Bild wo ist.
So hätte ich es gern mit Galerien.Ja okay, ich beschreib es genauer. Schau dir mal dieses Bild hier an: http://www.designplanung.com/test/Beispiel.jpg
Wie du siehst ist da einiges los und man kann nicht erkennen, um welche Treppe es sich handelt. Deshalb habe ich jetzt angefangen, Bildunterschriften anzulegen, damit der Kunde bei der Vielzahl an Galerien die Chance hat, sich zurecht zu finden. Ansonsten sieht der nur die vielen Galerien. Klar kann er immer hin und her switchen, aber das nervt ihn und es würde wesentlich einfacher gehen, wenn man ein Vorschaubild der Galerien hätte.
Weißt du, was ich meine?
Hallo Andy,
stimmt, ein Link ist immer gut. Schau mal auf die Seite hier: http://www.treppenbau-kleeberg.de/inhalt/service/wangentreppe_eingestemmt/
Hier habe ich viele Galerien angelegt. Nun ist es im Backend schwierig, die Galerien zu pflegen, da man immer hin und her switchen muss, um zu sehen, was sich in welcher Galerie befindet. Oder man klickt in die Galerie, was aber bei so vielen Galerien auch nicht wirklich benutzerfreundlich ist. Zumindest für meinen Kunden, der die Galerien immer mal hin und her schieben möchte, also die Reihenfolge ändern möchte. -
AuthorPosts