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Hello
According to the person that administrates the server these are the reasons of the failure:
Does it make sense for you?
Please let me know what can I do to avoid it in the future.“…
hier ist der Grund warum die Website nicht erreichbar war.Am 03.12.2018 wurde der „Plugins“ Ordner umbenannt und ein neuer „Plugins“ Ordner erstellt mit den Falschen Berechtigungen. (Siehe Angehängte Mail und das Bild Falsch.jpg)
In der Plesk web pro Edition Oberfläche gibt es einen Reiter der „Datei“ heißt.
Unter dem Reiter findet man den Punkt „Plugins“.
Dieser Punkt hatte falsche Berechtigungen und stand auf User „Root“.
Somit hatte der User „webadmin“ keine Berechtigungen mehr auf dem Ordner „Plugins“ zuzugreifen und konnte die Themes und Einstellungen nach seinem Update nicht mehr wiederherstellen.
Nachdem ich die Berechtigungen wieder auf den „webadmin“ überschrieben habe ging der Zugriff wieder auf das WordPress, indem man die Webseite bearbeiten kann.
Im Anhang sieht man wie es falsch (Vorher war) und wie es richtig ist. (Jetzt ist)
Das Layout hat sich leider komplett zerschossen und muss neu installiert werden. Dies kann nur Juan machen, da er weiß, mit welchem Layout er gearbeitet hat.
…”
Sorry this text corresponds to another incident
Hello
Is this the correct way to request support?
Yesterday I published a question but I have not had any kind of response.
Could you please tell me how much you think it could take?
I would need to solve this problem as soon as possible.Thank you
Hello
According to the person that administrates the server these are the reasons of the failure:
Does it make sense for you?
Please let me know what can I do to avoid it in the future.“…
hier ist der Grund warum die Website nicht erreichbar war.Am 03.12.2018 wurde der „Plugins“ Ordner umbenannt und ein neuer „Plugins“ Ordner erstellt mit den Falschen Berechtigungen. (Siehe Angehängte Mail und das Bild Falsch.jpg)
In der Plesk web pro Edition Oberfläche gibt es einen Reiter der „Datei“ heißt.
Unter dem Reiter findet man den Punkt „Plugins“.
Dieser Punkt hatte falsche Berechtigungen und stand auf User „Root“.
Somit hatte der User „webadmin“ keine Berechtigungen mehr auf dem Ordner „Plugins“ zuzugreifen und konnte die Themes und Einstellungen nach seinem Update nicht mehr wiederherstellen.
Nachdem ich die Berechtigungen wieder auf den „webadmin“ überschrieben habe ging der Zugriff wieder auf das WordPress, indem man die Webseite bearbeiten kann.
Im Anhang sieht man wie es falsch (Vorher war) und wie es richtig ist. (Jetzt ist)
Das Layout hat sich leider komplett zerschossen und muss neu installiert werden. Dies kann nur Juan machen, da er weiß, mit welchem Layout er gearbeitet hat.
…”
Hello Yagit!
I´ve already installed the theme via FTP and it seems it is working ok!!
I´ll write you guys an email later because I´m still very worried about what the causes of these issue may habe been.
I still do not have a solid explanation and i´m afraid it can happen again.Can you give me someguidelines for me to prevent this kind of situations?
Hello Guys,
Please I need your help to restore the site.
You asked to access the server and I sent you the login ofthe plesk
Could you plz tell how can it take for you to try to recover the site?
I’m really in a hurry
Thanks in advancedHello Yigit
I was finally able to have them create a user in plesk to access the server.
By private I pass the dataHello Yigit
as i did not find the way to attach you a file with logs information, i’ve pasted it in the private content field .
I hope it can be usefulHello Yigit
thanks for your quick reply.
You mean that the theme could have beed uninstalled on purpose?
Since I’m the only person in charge of the site administration it sounds a quite quite a lot weird and at same time alarming.
Is there a way (by looking at the logs or whatever) to confirm this version?
Regarding the ftp installation i was expecting your assistance in order to recover the site in its original layout and configuration otherwise it represents a total lose scenario for me.
And even more important, I need to establish what the causes of this disaster have been because no doubt something has happened that need to be identified in order to be able to avoid it in the future.
Hello Yigit
I’ve posted url, user and password in private content field
Let me give you Some additional information just for you to take into account:
There was no dashboard activity for at least a week or more when the site collapsed.
For a long time No plugins were updated and in fact there were 11 plugins pending to update.Hello Yagit
Did you recevied the login permissions for the site?
I can not see my “private” reply in the posts flowBye
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