Hi
Ich erhalte bei einer neuen Website die im Privat Content enthaltene Fehlermeldung. Es wird die Class “avia_font_manager” im searchform nicht gefunden. Es gibt keine sichtbaren Probleme auf der Website, trotzdem erhalte ich diese Meldung immer wieder. Was kann ich tun?
Speziell:
Über das Sicherheitsplugin “Cerber” sperre ich den Zugang auf wp-login.php und ändere den Login-Pfad. Das mache ich jedoch bei anderen Websites auch und da erhalte ich keine Fehlermeldung.
Was auch anderes ist als bei den anderen Websites ist der Hoster sowie die spezielle Domain meiner Kundin mit Umlauten. Wobei die Fehlermeldung etwas anderes als Problem angibt, siehe Abschnitt “Fehler-Details”.
Vielen Dank schon im voraus.
René
Hey baiker,
Does the same error occur if you activate the parent theme?
Best regards,
Rikard
Hey Rikard
Thank you for fast response. I could try, but the problem is, the page is live and this error message you see in the privat content I get always just by email about all 24 hours. I don’t find it anywhere else in wordpress or so, so I would need to wait. If I use the parent theme, I could not use the page for at least 24 hours to wait for the E-Mail, the design is made by the child-theme.
Anyway, it’s very strange I get this error by E-Mail. At the beginning, I was wondering, if it is spam. Have you heard about this tool from wordpress that sends messages like this?
Thanks for helping.
Hi,
That is core WordPress functionality to warn you about problems on your site.
You only need to activate the parent as long as it takes to reproduce the problem.
Best regards,
Rikard
Hi
I use now the parent theme, and I need to wait if the E-Mail Message will sent to me again.
Best regards
René
Hi,
Thanks for the update. Is there no manual way of triggering it?
Best regards,
Rikard
No, unfortunately not.