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  • #1047962

    I there!

    My site is almex.de

    I’ve assigned “english portfolios” to its corresponding and already translated (from german to english) “Portfolio category”.
    When I call portfolios under a determind categria, from a “Portfolio Raster”, I can see the english “Portolio Category” from the combox but if I select it then no items are displayed in the frontend.
    If I go to Portfolio > Portfolio Categories, i can see that all portfolio elements (bot in german and english) are assigned to the german category but none is assigned to the english one.

    Furthermore, when an english portfolio element is open, I try to assign it categories from the right side bar but when I do that it is assigned to the german category.

    I tried to work it around but nothing happens

    I hope i have been clear enough for you to understend this problem :-).

    Thanks for your help

    #1048246

    Hello

    According to the person that administrates the server these are the reasons of the failure:
    Does it make sense for you?
    Please let me know what can I do to avoid it in the future.

    “…
    hier ist der Grund warum die Website nicht erreichbar war.

    Am 03.12.2018 wurde der „Plugins“ Ordner umbenannt und ein neuer „Plugins“ Ordner erstellt mit den Falschen Berechtigungen. (Siehe Angehängte Mail und das Bild Falsch.jpg)

    In der Plesk web pro Edition Oberfläche gibt es einen Reiter der „Datei“ heißt.

    Unter dem Reiter findet man den Punkt „Plugins“.

    Dieser Punkt hatte falsche Berechtigungen und stand auf User „Root“.

    Somit hatte der User „webadmin“ keine Berechtigungen mehr auf dem Ordner „Plugins“ zuzugreifen und konnte die Themes und Einstellungen nach seinem Update nicht mehr wiederherstellen.

    Nachdem ich die Berechtigungen wieder auf den „webadmin“ überschrieben habe ging der Zugriff wieder auf das WordPress, indem man die Webseite bearbeiten kann.

    Im Anhang sieht man wie es falsch (Vorher war) und wie es richtig ist. (Jetzt ist)

    Das Layout hat sich leider komplett zerschossen und muss neu installiert werden. Dies kann nur Juan machen, da er weiß, mit welchem Layout er gearbeitet hat.

    …”

    #1048249

    Hello

    Is this the correct way to request support?

    Yesterday I published a question but I have not had any kind of response.

    Could you please tell me how much you think it could take?
    I would need to solve this problem as soon as possible.

    Thank you

    #1048461

    Sorry this text corresponds to another incident

    #1048626

    Hi jijuambeltz,

    Please refrain from bumping or replying to your own thread because it gets pushed back to the end of the queue and moderators won’t be able to provide a response immediately. Please be patient while we go through the rest of the queue. Thank you for your understanding.

    Best regards,
    Victoria

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